Sintagma”Candy Crush” este deosebit de virala in mediul autohton, o parte semnificativa din popularitatea sa datorandu-se celebritatii platformei de socializare „Facebook” care a reusit sa atraga tot mai multi utilizatori in mrejele acestui joc intuitiv. Avantul uimitor pe care l-a cunoscut aplicatia lansata pe piata de compania King.com a reprezentat o premisa favorabila pentru dezvoltarea joculetelor adiacente cu bilute multicolore, acestea reusind sa se propage rapid in intreg mediul online autohton.
Mai mult decat atat, sectiunea de jocuri cu bile gratis intruchipeaza o categorie aparte in rutina gamerilor din mediul online, impresionandu-i pe acestia prin versatilitate si originalitate, fiecare joc fiind individualizat prin intermediul scenariului sau al conceptului de „premiere a utilizatorului”. Iar daca febra joculetelor Candy Crush nu a reusit sa va prinda inca de la bun inceput, cu siguranta sunteti interesati sa aflati cateva dintre motivele ce au avut un aport consistent in popularitatea uriasa de care se bucura acestea in peisajul contemporan.
Te-ai fi gandit vreodata la faptul ca un singur joc online, relativ simplist ca maniera de abordare si scenariu iti poate genera venituri suficient de mari, astfel incat numele companiei tale sa devina un colos in industria aplicatiilor online? Ei bine, majoritatea persoanelor ar raspunde negativ la aceasta intrebare, insa staff-ul companiei King a ghicit pe deplin directia in care se indreapta preferintele eterogene ale publicului autohton, reusind sa aduca pe piata una dintre cele mai populare aplicatii ale momentului: „Candy Crush”. Acest joculet „basic” le-a adus acestora un statut privilegiat in industrie, oferindu-le privilegiul de a se numara printre cele mai influente companii de jocuri existente pe piata de profil.
Fanii celebri ai acestui joc nu au omis sa-si declare in mediul public afinitatea pentru joculetele tip Candy Crush. Nume importante din peisajul Hollywoodian au precizat in declaratiile lor faptul ca jocul Candy Crush a reusit sa le capteze atentia intr-o maniera iremediabila!
Cifrele referitoare la joculetele cu bile nu intarzie sa uimeasca specialistii din acest domeniu de activitate. Nu mai putin de 9 milioane de utilizatori proveniti din peisajul global aleg sa ofere in fiecare zi un gram de atentie aplicatiilor Candy Crush, incasarile companiei – mama depasind intr-un interval de 24 de ore baremul de 850.000 de dolari.
Conceptul si cromatica promovata de joculetele tip Candy Crush au reusit sa starneasca simpatia amplificata a mediului asiatic, oamenii din orientul indepartat declarandu-se in repetate randuri fanii unui stil avangardist, vibrant si energic. Mai mult decat atat, unul dintre cei mai apreciati artisti din peisajul contemporan – renumitul PSY a decis sa includa in videoclipul sau Gentleman secvente ilustrative pentru joculetul Candy Crush.
Celebritatea aplicatiilor Candy Crush este raspandita omogen pe plan international, dovada fiind faptul ca in U.K s-a deschis recent un centru specializat in tratarea dependentelor provocate de aceasta aplicatie.