Un service auto reprezinta o afacere destul de profitabila in 2015, oferirea unor servicii de calitate pentru autovehicule fiind un prim aspect esential de care antreprenorii ar trebui sa tina cont. Fara a pune la dispozitia soferilor servicii calitative, indiferent ca este vorba despre un service auto generalist sau despre unul de nisa, acest tip de afacere nu va aduce niciodata un randament sporit si implicit un profit pe masura investitiilor si asteptarilor. Daca privim acest tip de afacere la nivel local, Bucurestiul beneficiaza de cel mai aglomerat trafic din Romania, numarul de autovehicule care ruleaza zilnic in capitala tarii fiind de peste patru milioane.
Am stat de vorba cu unul dintre proprietarii de service-uri auto din Bucuresti pentru a descoperi care sunt principalele cheltuieli lunare si catre cine se indreapta sumele alocate intretinerii spatiului si activitatii in sine. Pornind de la angajati si pana la utilitati sau alte servicii conexe, proprietarul unui service auto non stop din Bucuresti trebuie sa aloce sume importante de bani catre diverse companii partenere, persoane fizice sau institutii ale statului, totul pentru a avea garantia ca afacerea lui merge ca pe roate si este capabila sa genereze un profit in fiecare luna.
Suma alocata chiriei este un bun exemplu pentru ca afacerea cu service-ul auto sa ruleze la parametri optimi, aceasta cheltuiala fiind o povara pentru 90% dintre proprietari. Nu sunt multe service-uri auto din Bucuresti conduse de proprietari care detin acele terenuri pe care sunt amplasate, tocmai din acest motiv includem si chiria in randul celor mai importante cheltuieli lunare. In functie de pozitia service-ului si de dimensiunea sa, sumele alocate chiriei pornesc de la cateva mii de euro si pot ajung chiar si la ordinul zecilor de mii pentru afacerile pozitionate in zonele centrale din Bucuresti.
Angajatii reprezinta o alta cheltuiala lunara pe care un patron de service auto ar trebui sa o tina in evidenta, fara aportul factorului uman o afacere de acest gen neavand vreo sansa de reusita. Legatura dintre personalul calificat, capabil sa genereze venituri service-ului, si serviciile de calitate este una cat se poate de simpla. Va doriti venituri substantiale generate de un numar ridicat de clienti? Trebuie sa investiti in latura umana, aveti nevoie de adevarati profesionisti prin care activitatea sa fie la un standard cat mai inalt si sa puneti, astfel, la dispozitie clientilor cele mai bune solutii pentru autovehiculele lor.
Utilitatile par la indemana tuturor insa statisticile nu sunt tocmai permisive din acest punct de vedere, costurile de intretinere pentru un service auto de dimensiuni medii sau mari fiind destul de ridicate. Consumul de gaze, curent electric sau chiar apa menajera reprezinta o pondere importanta din cheltuielile lunare. Curentul electric este esential pentru punerea in functiune a tuturor echipamentelor utilizate in diversele proceduri de service, in timp ce gazele naturale asigura atat incalzirea service-ului pe timp de iarna cat si utilizarea eficienta a echipamentelor de ardere si nu numai. Nu in ultimul rand, pe lista de utilitati putem adauga chiar si serviciile de curatenie operate de o firma de profil, in vederea unei mai bune organizari avand nevoie de un spatiu cat se poate de aerisit.
Multi patroni nu pun pret pe detalii, tocmai din acest motiv am adus in discutie si aspectele legate de curatenie. Desi nu se poate spune ca este un serviciu care sa fie echivalat cu un moft, curatenia dintr-un service auto este importanta pentru angajati dar si pentru imaginea companiei, clientii apreciind foarte mult organizarea exemplara a unui service auto. In acest sens, serviciile de curatenie dedicate service-ului pe care il conduceti va ofera un plus de confort dar si o imagine optima in fata clientilor, motive destul de solide pentru a miza pe o firma de curatenie din Bucuresti.