Ai nevoie ca un mail sa fie citit? Asigura-te ca urmezi acesti pasi esentiali pentru redactarea unui mail de succes.
Elaborarea e-mailului
Pastrati-l scurt. Scrisori pe o singura pagina va servesc bine atunci cand acestea sunt de fapt o cerinta a cererii de locuri de munca, dar atunci cand e vorba de e-mail, sa fiti constient de timpul persoanei. E-mailul dvs. trebuie sa fie scurt si adaptat in mod special companiei si contactului dvs., adica daca nu sunteti dispus sa scrieti un mesaj original pentru fiecare persoana, nu sunteti pregatit sa primiti e-mailuri reci.
Nu va fie frica sa obtineti ceva personal. Ne face sa ne simtim deosebiti cand cineva isi aminteste numele nostru, deoarece inseamna ca ei acorda atentie si participa activ. Acelasi lucru este valabil si pentru e-mailuri. Este intotdeauna inteligent sa incerci sa folosesti numele persoanei in linia subiectului.
Utilizati cercetarea: ati examinat compania inainte de expedierea la rece pentru un motiv. Foloseste acum aceste cunostinte. Faceti referire la un proiect specific pe care l-ati finalizat recent sau la numele departamentului care va intereseaza. Aceste detalii unice va vor dovedi ca nu sunteti spam si ca va pasa.
Cantareste-ti cuvintele: treci peste umplutura, tine-o scurta si pune lucrurile importante la inceput. Toti ne plictisim. Faceti-le usor pentru ei.
Oferiti valoare: De ce ar dori sa va citeasca e-mailurile, sa nu mai vorbim de interviuri? Ce avantaje oferiti? Specificatiin linia subiectului.
Recomandari
Ana, Mark Johnson mi-a recomandat sa te contactez
Domnule Connor, mi-a placut foarte mult articolul dvs. despre networking
Social media manager la dispozitia echipei tale