A obtine fonduri din partea Comisiei Europene poate reprezenta un obiectiv maret pentru un tanar antreprenor, obiectiv ce poate fi atins daca se respecta suita de conditii impuse de aceasta autoritate. Prin programul POR 2.1, antreprenorii au la indemana oportunitatea de a-si achizitiona tot ceea ce tine de infrastructura IT, echipamentele de ultima generatie – statiile de lucru, licentele pentru diversele programe si soft-uri, dar si serverele dedicate putand fi achizitionate fara contributii din propriul buzunar. Asadar, vorbim despre un program benefic pentru tinerii antreprenori care doresc sa isi deschida o afacere in mediul online. Insa, avand in vedere faptul ca accesarea acestor fonduri europene pentru tineri este posibila deja, luna martie a anului 2016 fiind momentul de „start” al acestui program, asta inseamna ca trebuie sa va configurati o strategie optima intr-un timp cat mai scurt, astfel incat website-ul dumneavoastra sa fie un succes inca de la lansare.
Oferiti importanta paginii „Acasa”
Desi nu pare un aspect definitoriu pentru un site, pagina de „Acasa” este indelung studiata de persoanele care va acceseaza website-ul, majoritatea utilizatorilor fiind interesati de mesajul pe care doriti sa il transmiteti in mediul online. Mai presus de atat, fiecare persoana care calca pragul platformei dumneavoastra doreste sa afle care sunt plusurile pe care le aduceti respectivului domeniu, prin ce se caracterizeaza competitivitatea magazinului, dar si care este conceptul primar al activitatii comerciale. Vindeti produse prietenoase cu mediul inconjurator, abordati o anumita gama de culori sau mizati pe un anumit stil atunci cand va promovati produsele? Asigurati-va de faptul ca precizati acest lucru pe pagina de „Home”, iar cei care va viziteaza magazinul online va vor rasplati cu o comanda generoasa!
Oferiti o experienta integrala de cumparaturi
Avantajul pe care il ofera cumparaturile online este reprezentat de comoditatea intregului proces de achizitie, de cele mai multe ori el efectuandu-se din confortul propriului living. Insa, daca se renunta drumurile obositoare prin magazinele offline, asa nu inseamna ca utilizatorii vor achizitiona produse in necunostinta de cauza, recrearea experientei „offline” fiind decivisa pentru un a-i multumi si pentru a-i fideliza pe viitor. Pozele de o calitate superioara trebuie sa insoteasca din toate unghiurile descrierea ampla a produsului, acestea intarind increderea utilizatorului si accelerandu-i dorinta de a-l adauga in cos. De asemenea, pentru a va spori rata de conversie, specialistii va recomanda tactica produselor complementare, acestea fiind generate in urma unor filtre stabilite din spatele platformei.
Oferiti un checkout facil, la indemana oricui
Nici nu aveti idee cat de diversificati pot fi utilizatorii online, iar din aceasta cauza trebuie ca site-ul, respectiv magazinul dumneavoastra sa fie usor de parcurs de catre toate categoriile de varsta. Astfel, sunt necesari doar cativa pasi elementari pentru ca plata sa fie efectuata, important fiind ca in decursul acestui proces sa nu apara alte detalii care ar putea sa intoarca din drum initiativa utilizatorului. Asadar, gestionati eficient etapele „checkout-ului” pentru a va spori conversia si, implicit, cifra de afaceri.