Acum două zile un client sună la Call Center:
Operator: “Bună ziua, numele meu este […], cu ce vă pot ajuta?”
Client: “Doamnă dragă, nu am semnal la internet deloc! Şi am nevoie urgentă de internet!”
Operator: “Ok. Haideţi să verificăm împreună conexiunea pentru a vedea dacă…”
Client: “Doamnă vă asigur eu că nu e nimic de la mine! Routerul meu merge perfect, semnalul de la voi e problema!”
Operator: “Deci aveţi router? Aţi verificat atunci cablurile pentru a vedea dacă nu cumva au ie…”
Client: “Doamnă, sunt inginer electronist de 35 de ani şi lucrez cu calculatoarele din ’92! Vă spun sigur că nu este de la mine, ce mama ei! Trimiteţi pe cineva să mă rezolve urgent, că am nevoie de internet, stau si ma uit ca prostul la monitor de 2 ore!”
Operatoarea i-a pus sesizare pentru clientul respectiv, sesizare care a ajuns la el. S-a prezentat la client la uşă o oră mai târziu a intrat în casă şi a verificat problema. 2 minute mai târziu, Alioja iese de sub biroul din dormitorul clientului cu un cablu în mână:
– Am înţeles că sunteţi inginer electronist?
– Da domnule, de 35 de ani! Vă daţi seama că nu am zis-o ca să mă laud, dar fata aia credea că nu ştiu cum arată un cablu scos din router!
– Aha. Deci puteţi să îmi spuneţi ce cablu este ăsta? întreabă pe client, arătându-i cablul.
– Da normal, este un cablu UTP, cel ce vine de la cutia dumneavoastră si intra la mine in router. Ce este cu el, are vreun fir ars? Are tensiune înăuntru?
– Nu. Era scos din router.