Dupa cum bine stiti, unul dintre cele mai recente cuvinte incluse in dictionarul Oxford – prestigiosul litigiu lingvistic al limbii engleze este reprezentat de cuvantul „selfie”. Frecventa uimitoare de rostire a acestui cuvant pe intregul glob pamantesc a contribuit decisiv la castigarea unui titlu important si anume acela de „cuvantul anului 2013”.
Conceptul care se regaseste in spatele acestui termen a fost punctul de plecare spre lansarea selfie stick-ului – un dispozitiv care va faciliteaza fotografiile efectuate de la distanta in care sunt cuprinse chipurile protagonistilor. Mai mult decat atat, selfie stick-ul va ajuta sa includeti in cadrul respectiv un peisaj mult mai amplu, spre deosebire de ecranul smartphone-ului personal care uneori este prea restrans chiar si pentru a incadra fetele celor care se pozeaza.
Asadar, acele companii care petrec ore in sir in configurarea strategiilor de marketing ar trebui sa se gandeasca in primul rand la dorintele potentialilor lor clienti, selfie stick-ul regasindu-se in topul celor mai apreciate si achizitionate gadget-uri ale momentului. Drept dovada, distribuirea acestor materiale promotionale personalizate din catalogul Color Box se poate dovedi o tehnica de succes a companiilor care isi permit sa investeasca un buget semnificativ in segmentul de promovare offline.
Castigurile vor inzecite avand in vedere popularitatea extraordinara de care se bucura selfie stick-ul atat in peisajul adolescentin, cat si in lumea celor maturi. Cand au timp acestia din urma sa experimenteze avantajele unui selfie stick? Raspunsul este usor de intuit. Fie ca vorbim despre un team – building, fie ca ne gandim la vacantele in familie sau la cinele fastuoase care organizeaza cu orice prilej festiv, adultii vor dori sa conserve amintirile de moment prin intermediul fotografiilor. Iar pentru ca dorinta de actualitate persista in defavoarea timpului, ei sunt gata sa isi investeasca economiile intr-un astfel de echipament.
Fiti dumneavoastra aceia care decid sa se bucure din plin de avantajul unor astfel de dispozitive si alegeti sa le oferiti celor din jur in cadrul targurilor de promovare, mai ales daca aduceti pe piata un nou concept si doriti vizibilitate pentru a-l prolifera in mediul autohton. In cele mai multe cazuri, acest dispozitiv este prevazut cu tehnologia bluetooth si poate fi conectat cu succes la orice model de smartphone.
Compatibilitatea cu diversele branduri din industria IT este semnificativa pentru ca veti reusi sa va adresati unui public eterogen, compus din oameni cu influenta care va pot afisa logo-ul in cele mai selecte medii profesionale. Chiar daca investitiile initiale vor depasi bugetul intial de promovare, selfie stick-urile fiind mult mai scumpe decat popularele cani sau pixuri promotionale, dumneavoastra veti stii cu siguranta ca persoana care il primeste il va purta cu ea la diverse ocazii, fara a-l arunca cu lejeritate intr-un sertar prafuit al bibliotecii din living.